Henkilöstö
Henkilöstö jolta löytyy palvelualttiutta ja asiantuntevaa tietoa edistää varmasti kiistatta markkinoitujen tuotteiden menekkiä, siis myyntiä ja kysyntää.
Mitä paremmin henkilöstö jaksaa ja taipuu palvelemaan sitä parempi mahdollisuus tuotteella, jota markkinoidaan on mahdollisuus menestyä markkinoilla ja käydä kaupaksi.
Yrityksen henkilöstö jakaa tarvittaessa tietoa tuotteesta kaupassa ja markkinoi tuotetta konsultoimalla asiakkaita heidän kysymyksissään.
Miettimällä etukäteen keskenään henkilöstö voi parantaa tietojaan ja valmiuttaan palvella asiakkaita esimerkiksi asiakkaan kysymyksissä. Ja pohtimalla etukäteen asiakkaan tarpeita löytää asiakkaalle paremmin sopivia tuotteita.
Henkilöstö joka osaa vastata asiakkaan tarpeisiin ja kysymyksiin on samalla tuotteen jakelijalle ja valmistajalle hyvää markkinointia ja mainosta yhtiöstä ja jakelijasta.
Olemalla asiantunteva ja palvelualtis henkilöstö ylläpitää yrityksen markkinointia ja tuotteen menekkiä ja kysyntää.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti